17. 2. 2015

Tři úlovky z Fléru

Případ první: Lišák

Když jsem zahlédla tyto háčkované hračky od Emaluna, zamilovala jsem se. Hlavně do lišáků, samozřejmě. Jednoho jsem pořídila domů k Vánocům. Ale protože vybrat jen jednoho bylo nad mé možnosti, vzala jsem hned dva. Druhého dostalo kamarádčino Medvídě k prvním narozeninám. Lišáka siváka. My máme lišáka Elišáka. Pro ty z Vás, kdo nejste na lišky, dělá Emaluna i neodolatelné medvídky nebo dušičky.


Případ druhý: Pláťáky

V létě potřeboval Lišák nutně nějaké bombastické plátěné kalhoty. A ty jsem našla u Theresicky. Určitě Vám nemusím povídat, že ani tady nebyl výběr moc jednoduchý. Měla jsem (a stále mám) pocit, že by se nám hodili další a další kousky. Theresicka totiž nešije jen pro děti, ale i pro jejich maminky (šaty, triko šaty, mikiny, sukně) a Fusekláčky.

 
 
Třetí úlovek: přání
 
Když se kamarádce narodil chlapeček, chtěla jsem nejdřív vyrobit přání sama. Ty, co běžně prodávají v papírnictví, jsou prostě tragický. Ale asi jsem vypadla ze cviku. Ani ručně, ani na počítači jsem nebyla s výsledkem spokojená. Naštěstí jsem si vzpomněla na grafiky, které jsem viděla na blogu Z lesa. Rychle jsem projela její profil na fléru a objevila přesně to, co jsem hledala. Medvědí blahopřání. Vzala jsem rovnou dvě...


Žádné komentáře:

Okomentovat