12. 2. 2015

Rok ticha a šedá inspirace

V posledních dvou letech jsem se propracovala od sledování blogů (pravidelně ráno v práci) přes vytvoření svého (a rozvíjení čtenářské základny, komentování spřátelených blogů) až k úplnému ustrnutí, kdy jsem nejen nic nečetla, ale ani nic nepsala. Teprve v poslední době jsem našla čas a chuť se opět někým/něčím nechat inspirovat. Moc mě pobavilo, že mnoho ze světových blogerek, které jsem pravidelně četla, stihlo během uplynulého roku přivést na svět potomka, nebo ho očekávají v dohledné době. Ani u mne to nebylo jinak, jak jste si asi domysleli. Proto jsem do seznamu přidala pár zajímavých českých blogů, kde je ústředním motivem (nebo jedním z hlavních) malé dítě, rodina atd.

Loni v říjnu, jsem v posledních týdnech těhotenství začala tvořit baby koutek u nás v ložnici. Nutno podotknout, že jsme se o dva měsíce dříve, přestěhovali do malého, ale světlého a útulného 2+1 v centru města. Páté patro má své výhody (výhled), ale i nevýhody (schody). Takže jsme vlastně začínali v prázdném bytě s pár kusy nábytku a mnoha krabicemi.

Pro Lišákův koutek jsem vybrala šedo-červeno-bílou inspiraci:
 
 
a  břízky...
 
...a takto to dopadlo...
 
 
Toto byl stav, který čekal na narození miminka. Takže je pochopitelné, že se uskupení v průběhu měsíců měnilo. Postýlka a komoda se stěhovaly, prohodily, zmizely... v současnosti je komoda zpět pod poličkou a naopak postýlka leží rozmontovaná na půdě. Ale to až příště...
 

1 komentář:

  1. Jé, to je super, že jsi zpět :) A to jsou náhody - je to asi dva dny, co jsem odkaz na tenhle blog někomu posílala - kvůli jídlu :)

    OdpovědětVymazat