19. 7. 2013

Výlet do Prahy

V týdnu jsme vyrazili s Drahým na jeho čtení za Prahu, do zámeckého areálu Ctěnice. Když už jsme jeli přes Prahu, udělali jsme si výlet. První den jsme si zašli na čerstvé těstoviny do Pasta Crusta a následně na zmrzlinu do Angelata. Ooo, jak já to tam miluji. Pokaždé se tam musím zastavit. Pokaždé si taky dávám kombinaci jogurt a mango, což je nepřekonatelné. Ale tentokrát jsem vyzkoušela i Sicilianu - krémovou zmrzlinu s kandovaným ovocem, Baccio - čokoládovo-oříškovou a Drahý měl pistáciovou a čokoládovou.
Kdybych mohla, hned bych si dala všechny :)
Takto posilněni jsme prošli městem a vystoupali na Letnou a následně okruhem až na Vltavskou, kde jsme sedli na metro a odjeli do Letňan a odtud autobusem do Ctěnic.

Zámecký areál je uprostřed polí, široko daleko nikde nic. A je tam krásně, všechny budovy nově opravené, park udržovaný. V kavárně dělali čerstvé wafle :) Jinak jídlo v hotelu mě zklamalo. Snídaně byla strašná. Proto jsme si druhý den zlepšili náladu na Jiřáku na farmářských trzích :) Kávička, makový závin, chlebová bageta... koupila jsem si zde ošatku na chléb.


Já se pak vypravila hledat The real meat society, kam jsem přišla v půl jedenácté a měli až od jedenácti. Proto jsem obcházela okolo a čekala až otevřou :) Jak mlsná kočka. Nakonec jsem si odnesla jeden Rib Eye steak, jehnečí kotletky a snídaňové klobásky.


2 komentáře:

  1. teda ten chleba vypada krasne
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky chutnal. Sice česká šumava, zato vynikající.

      Vymazat