28. 2. 2013

Fotománie aneb modelka ze mne nikdy nebude

Sice nejsem úplně příznivce přidávat sem jen fotky toho, co mám zrovna dnes na sobě.... ale asi to bude teď častější, než jsem myslela.

Kamarádka Lucie nosí do práce foťák a tak už mi nemusí být líto, když mi to zrovna ten den sluší, že nemám fotku a nemůžu vám ji ukázat. Naopak... teď mám fotky každý den... jenže nějak na nich vypadám ÚÚÚPLNĚ jinak, než ráno před zrcadlem. A neumím se tvářit, neumím pózovat...jsem na fotkách červená, pidlovoká, tlustá.... prostě je to tragédie :(  Jen doufám, že v létě to bude lepší - přeci jen můj šatník obsahuje neporovnatelně víc šatů, sukní a botiček, než kalhot a svetrů. Vždy jdu do krámu pro kalhoty nebo svetr a odejdu se šaty, šátky nebo náušnicemi. :D

Teprve teď dokážu pořádně ocenit Vás všechny, které sem fotky svých outfitů přidáváte pravidelně a hlavně, že se nestydíte a sluší vám to. Samozřejmě taková The cherryblossomgirl je někde úplně jinde, stejně tak i Cupcakes and Cashmere a z našich krajanek  jsou na vysoké úrovni třeba Chic Sicily nebo Czech Chics (jmenovitě ty které sama sleduji).



 svetr Tally Weijl - kalhoty C&A - boty Tchibo - naušnice I am

3 komentáře:

  1. Uuu....dekuju za zminku o Chic Sicily, byt na stejnem radku z Czech Chicks a dokonce ve stejnem odstavci s Emily....obrovska pocta:)
    A jinak na fotkach vypadas skvele...obvzlast ta prvni je proste perfektni.
    A slibuju, ze na jare a v lete se outfity foti mnohem lepe, takze se mas na co tesit, stejne my, tvoji verni ctenari:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, vždyť je to pravda. Určitě je spousta dalších slečen, které mají taky krásné fotky (a že jsem takových blogů prošla spousty) ale zrovna tebe a další jmenované sleduji pravidelně.
      Každopádně děkuji za pochvalu, snad se to zlepší i v mém vnímání.
      Já vim, že to tu dost flákám poslední dobou... jenže nějak neni čas :(

      Vymazat
  2. Každý má talent na něco jiné, ale třeba se to ještě naučíš, chce to jen praxi :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat