22. 9. 2012

Birthday cake

    Na narozeniny mého skoro tchána jsem slíbila upéct dor. Bylo mi předem jasné, že nemohu příliš experimentovat a že si to vyžádá klasiku. A tou největší klasikou je přeci dort čokoládový. Tentokrát jsem ani neprocházela časopisy a kuchařky pro inspiraci, ale rovnou se podívala na blog Sweetapolita, kde jsem měla několik horkých favoritů. Nakonec zvítězil tento:



Recept naleznete zde. Jedná se opravdu o jednoduché těsto, kde všechny suroviny smícháte dohromady, pekla jsem ho ve dvou dortových formách (tři stejné bohužel nemám). Těsto jsem udělala z trojnásobné dávky, protože v původnim receptu je použito na dvanáct cupcaků. U krému jsem naopak přidala ještě smetanu, ve které jsem rozpustila rovné dvě tabulky čokolády. Ostatní poměry surovin jsem zachovala.
U stolu se nás sešlo sedm a měli jsme co dělat, abychom se propracovali k půlce..... takže kdyby měl někdo chuť, klidně přijeďte....ráda nabídnu!




6 komentářů:

  1. Jseš dobrá, Elli, péct pro skoro tchána! Hlavně že se povedlo (a na jedničku koukám), určitě sis šplhla:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydlíme tu s nima pod jednou střechou, tak si šplnu aspoň kuchyní :)

      Vymazat
  2. mnam!!!!ten je super
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Sím, sím, já bych chtěla být tvůj tchán a dostat od tebe tenhle úžasňácký dort! ;-) Jenže nejsem tvůj tchán, tak si ho budu muset zkusit upéct sama. Vypadá dokonale! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, to nemusíš být můj příbuzný, abych ti takový dort upekla :) Jen by sis pro něj musela do Děčína. Já zas tak často do Prahy nejezdím (bydlíš v Praze?)

      Vymazat
  4. Ten vypadá skvěle! Hned bych ho celý snědla! ))

    OdpovědětVymazat