13. 8. 2012

Vintage wedding dress

Miluji retro šaty. A od doby, co sleduji seriál Mad Men ještě víc. Fascinuje mě upravenost a ženskost hrdinek seriálu, který se odehrává na začátku šedesátých let v New Yorku. Módu 50´a 60´mám ráda dlouho a taky mi nejvíc sluší. V obchodech a časopisech mě vždy zaujmou šaty ve stylu poloviny minulého století, ale zjistila jsem (trochu se zpožděním, vím) že se dají sehnat i originální kousky.

I LOVE ETSY!

Představuji vám svých pár vyvolených. 
A zároveň prosím o radu a komentáře.... které jsou ty pravé?




krajka s ozdobnými knoflíčky léta šedesátá


Šaty let padesátých s diorovskou sukní


polovina let třicátých... šaty jak z Pokání



Bylo by hezké mít jednou na svatbě šaty po mamince (radši ne, 80´a šeříková variace byla dost strašná) nebo po babičce (bíle mini s krajkou z poloviny 60´darované Bůh-ví-komu). Ale v rodině takové nemáme.
Vadilo by vám mít svatební šaty po někom cizím?
Nebo trváte po nových? A co půjčovny? (Ty zas odmítám já) 

5 komentářů:

  1. Ty třetí jsou náááááádhernéééé!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou krásné....ale moc by se mi nehodily konceptem :( Dá se sehnat spousta krásných šatů, jen mít neomezený účet.

      Vymazat
  2. Mad Men naprosto miluju a vintage svatebni saty bych brala vsema deseti....tedy pokud bych planovala svatbu:) Prijde mi, ze skoro vsechny nevesty maji saty jak pres kopirak...ale nastesti ne vsechny:)

    OdpovědětVymazat
  3. Elli, Ty se vdáváš:-)?
    Já bych mohla mít šaty klidně po někom, je mi to šumák. Ale asi bych do těch vintage šatů nešla. Nějak mi to nesedí k době. A jestli Tvoje mamka měla šeříkovou, tak na tom ještě byla dobře. Naše mamina měla růžové šaty. Naducané, s vycpanými rukávy:-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevdávám...nebo rozhodně ne v dohledné době. Ale naprosto mě pohltilo etsy a možnost sehnat takové šaty. A když už bych si nějaky měla kupovat, tak aby byly na speciální příležitost. A to svatba rozhodně je.

      Vymazat