25. 7. 2012

Yves Rocher

    Kolem krámku s kosmetikou Yves Rocher většinou jen procházím. Matně si vybavuji, že jsem si zde před lety koupila v akci lesk na rty. Ale tím veškerá má zkušenost s jejich produkty končila. Asi proto, že mi vždy přišly zbytečně drahé. Vlastně jako většina prodejců o kterých se kosmetické blogerky s nadšením zmiňují (Lush, L´Occitane, Yves Rocher, Body Shop a pod.).
Také na to má samozřejmě vliv, že žádná ze zmiňovaných prodejen do nedávna na severu neměla zastoupení. S otevřením OC Forum v Ústí nad Labem k nám doputoval právě Yves Rocher.

Před pár dny jsem se na stránkách u Rendy (Ordinary life) dočetla, že mají slevové knížečky, což mě zaujalo. A když jsem byla zrovna včera v Ústí, rozhodla jsem se to tam prozkoumat naživo. Za deset minut jsem toho moc nestihla. Jen očuchat pár gelů, omrknout slevy, přivonět k parfému a už jsem běžela na vlak.

Asi hodinu před tím, jsem dostala od kamarádky opožděný dárek k narozeninám: levandulový sprchový gel. Sama jsem pak k němu přikoupila limetkový, olivový a pomerančový. Sprcháčů není nikdy dost a zároveň se můžou hodit jako drobný dárek.

Slečna na pokladně se hned chopila příležitosti a polapila novou duši do osidel zákaznických karet. A tak jsem si odnesla zelenou ekologickou skládací tašku, vzorečky krémů, knížku slevových kupónů, reklamní letáky.

Kupujete kosmetiku Yves Rocher?
Jakou s ní máte zkušenost? Co byste mi doporučili koupit/vyzkoušet?
  
Hledám spolehlivý odličovač na oči. Takový, při kterém nemusím řasenku urputně drhnout (prvním, druhým, třetím) tampónkem, abych měla ráno stejně černé kruhy pod očima. Od řasenky, ne z nevyspání.  

2 komentáře:

  1. Yves Rocher taky moc neznám. ALE! Když si zajedeš do Německa, tak ho tam najdeš za poloviční ceny. Tam to stojí jako Nivea.
    Takže jsem nakoupila pár parfémků (doporučuji ty ovocné vůně, třeba maliny, jahody, vanilku...). Jsou boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to děkuju za informaci. Do německa to mám coby kamenem dohodil a navíc se v sobotu chystám do Drážďan. Takže se na to určitě podívám. Jedna vůně mě totiž celkem zaujala a kdyby ji měli za půlku, proč ji nekoupit. :)

      Vymazat