20. 7. 2012

Omiš

   Po třech letech jsem jela na dovolenou k moři. Po třech letech do Chorvatska a po třech letech do Omiše. Toho historické dalmácké městečko kousek pod Splitem miluji. Neni tu hlava na hlavě, nevyrostlo jako turistické letovisko a je to kousek do Splitu. Tentokrát jsme se tam vypravili dokonce dvakrát. Deokleciánův palác a úzké uličky z bílého mramoru mají neuvěřitelné kouzlo.
Co je pro mě Dalmácie? Moře, květiny, kavárny, ryby, šperky, pláže....
 Split
Omiš







trochu franzouského stylu ve Splitu s dorty nesoucí jména hlavních měst

4 komentáře:

  1. Milá Elli, už jsem to asi psala, ale Chorvatsko mě moc láká! A i z Tvých fotek to vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, mě zase láká Itálie. Byla jsem v Umbrii a tam bych se dokázala v tu ránu přestěhovat. Ale mít takový domeček či byteček na pobřeží v Chorvatsku... nebyla bych proti :) Uritě doporučuji Split, Zadar, Korčulu... vyhla bych se velkým letoviskům jako je Makárská, ale jinak věřím,že by se ti tu libílo.

      Vymazat
  2. Krásné fotky, Elli! Jsem se úplně zasnila... Sákryš, hned bych razila někam "ven"... :-)

    OdpovědětVymazat