6. 6. 2012

Vytáčí mě když...

V pondělí a v úterý jsem byla na školení v Pardubicích. Jela jsem vlakem a měla jsem možnost si zase připomenout momenty a situace, které mě vytáčejí. Někdy víc, někdy míň. Záleži na celkovém stavu (únava, hlad, žízeň, bolest hlavy, nuda či naopak radost, pocit štěstí, spokojenosti, těšení)

Nesnáším když...
...když se mi při otvírání jogurtu rozthne víčko (je zvláštní, že se to stává jen u některých značek)
...když se žehlím se lněnými kalhotami a po pěti minutách sezení vypadají, jak kdyby je přežvýkala kráva
...když je otevřený vlakový vůz a v každé 4 místné kóji sedí jeden člověk. Takže když jste dva, musí si jeden z nich sednout vedle toho cizího člověka.
...když je všude volno jen v protisměru a mě je v protisměru špatně. (stejné platí pro autobus)
...když je všude spoustu místa a někdo si přisedne ke mně
...když si ke mně do kupé přisedne, místo pohledného a sympatického mladého muže, kerý zrovna prošel chodbičkou, parta puberťaček, maminy s dětma, děti všeho druhu, stáří a pohlaví, důchodci a tetky, co celou cestu nezavřou pusu. Všem těmto kategoriím se vyhýbám. Ale pak jsem příliš slušná jim říct, že tady opravdu místo neni. Ne pro ně.  Cestou ve vlaku si chci číst, spát, poslouchat hudbu, koukat se z okýnka a jejich existence (hlučná či zapáchající) mě oprav obtěžuje.

Takže kromě jogurtu a žehlení mě vlastně vytáčí lidská neohleduplnost, netaktnost a nevychovanost. Navíc nemám ráda, když do mé osobní zóny vstupují cizí lidé a omezují můj životní prostor. (jako např. pán jenž přistoupil v Kralupech. Nacpal svou extra velkou prdel vedle mně, při čemž mi zasedl půl stehna a ještě mě praštil bundou do hlavy. Ani se neomluvil. A další půl hodinu jsem musela poslouchat jeho rádoby zajímavý žvásty, co si vyměnoval se stejně buranským kolegou. Typ slizký úředník/manager. Brrr! )

Co vytáčí vás?

13 komentářů:

  1. ... že s náplavou turistů si i o mě zdejší lidé myslí, že jsem turista a mluví na mě anglicky nebo nedej bože rusky
    ... celkově typičtí turisti, obzvláště staršího věku
    ... když během první půlhodiny po vstávání musím s někym mluvit a tvářit se jakžtakž inteligentně
    ... je takový vedro, že ani v obchodě mrazících pultů není lépe
    ... vřískající děti
    ... že všichni okolo mě maj štěně a já si ho prostě nemůžu dovolit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - taky nemám ráda, když mě považují za turistku. Ale daří se mi tak nepůsobit, protože mě lidé často zastavují a ptají se na cestu. I v místech, kde jsem poprvé

      - ty už doma štěně máš, akorát ti za ty 4 roky vyrostlo v tele

      Vymazat
  2. Se mi úplně navalilo při představě toho posledního týpka... fuj. Mě vždycky ve vlaku vytáčely "přátelské duchny", co si chtěly hrozně moc povídat. "A odkud si, a kam jedeš, a kolik ti je a blábláblá". Automaticky mi začli ti lidi tykat a vůbec byli docela dotěrní... a k mé smůle vždycky cestovali do stejného cíle cesty, jako já... ne aby vystoupili další zastávku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano... naprostý souhlas a stejná zkušenost.

      Vymazat
  3. No bud rada, ze ten vlak vubec jel. Ja jsem vcera odesla driv z prace, abych stihla autobus a byla doma v rozumnou hodinu a on pak vubec nejel....a to me tade fakt pekne vytocilo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle už jsem taky párkrát zažila... chvátám na dřívější vlak a on má hodinu zpoždění, nakonec nejede vůbec. A to oznámění o zpoždění přidávají po pěti minutách, takže se nelze vzdálit z perónu.

      Vymazat
  4. Jo, ty vlaky (a jogurt), to bych taky vždycky vraždila. Ještě mi nevadí hluk a stáří, páč si pustím muziku a zavřu oči, ale otevírá se mi kudla v kapse v momentě, když na mě někdo musí začít mluvit, povyprávět mi o sobě, vyptávat se, žadonit o číslo a tu hubu nezavře a nezavře. Občas mám pocit, že České dráhy se často používají jako seznamka.

    Ale zase souhlasím s Janičkou - aspoň to jezdí. V Itálii je to tak padesát na padesát:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste asi rychle zapomněly na české dráhy... tady to taky jezdí/nejezdí. Střední Evropa ještě neznamená civilizovaná doprava, ikdyž ta začáná hned za rohem v Sasku.

      A ano, taky se mnou chtějí rozmlouvat nejrůžnější individua. Asi je přitahují slušné holky. Protože nějaká punkerka by je poslala někam :D

      Vymazat
  5. Nevim, jestli jsi to cetla, ale Emily z Cupcakes and Cashmere bude davat na blog pristi tyden fotky za svatby...uz dlouho se mi nestalo, abych se tak tesila na pondeli:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokus číslo 1235972122224587 .... už jsem koukala a radši jsem ti nakonec napsala email. Děkuju za info.

      Vymazat
  6. Mňa vytáča, keď niekto robí také pravopisné chyby, že bijú do očí aj nečechom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi dobrá, fakt. Já bych ve slovenštině nerozpoznala chybu ani náhodou. Snad jsem je všechny opravila...:)

      Vymazat
    2. Ani náhodou som zas ja nečakala toto... Palec hore!!!

      Vymazat