28. 6. 2012

Narozeniny

Protože se zítra chystám na dovolenou k moři (do Chorvatska, do Omiše), oslavila jsem letošní narozeniny o pár dní dřívěn ve stylu zahradní párty: různé druhy salátů a dipů, grilování, popíjení...a hlavně dort!


Původně jsem si vybrala dort s marcipánem, který pekla Chez Lucie. Ale vzhledem k velkému časovému vytížení v tomto týdnu, jsem měla na pečení vyhrazeno jedno odpoledne. Jenže ještě nebyl marcipán. Proto jsem přehrála přípravu dortu na matku. A aby těch komplikací nebylo málo, tak jsem všechny formy na dorty měla u sebe já (to jest mamka a babičky žádnou)...takže se tenhle krasavec pekl v hrnci :) 
Díky mami!

4 komentáře:

  1. No prosím a mě budou říkat, že připravovat rejži na pánvičce je šílené:-D

    Jinak závidím Chorvatsko a všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...
      k přípravě rizota používám pánvičku normálně. A pamatuju, že ve školní jídelně ji pěkli v pekáči v troubě. Člověk si musí umět poradit!

      Vymazat
  2. Jeeee...v Omisi jsem byla taky pred par lety a byl to tam skvele. Doporucuju jizdu na raftu po rece, ktera tam vyteka do more! A samozrejme vse nej...dort byl prekrasny a urcite i stejne dobry.
    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu byla taky před lety. A přítel dokonce jako delegát. Ale tehdy jsme se nepotkali.
      Řeka se jmenuje Cetina, ale na rafty nemám odvahu. Možná někdy jindy.
      Často si na tebe vzpomenu...sluníčko a teplo je sice krásné a ze zamračených Čech záviděníhodné....ale když tu je celý den 35°C ve stínu, tak se nedá nic dělat. Jak zvládáš pracovní a normální život? Když mužu půl dne spát na pláži a na zbytek se někam schovat, tak to jde....na týden :D

      Vymazat