6. 5. 2012

Zhodnocení

Dva týdny po mém "makeover" předsevzetí to vypadá následovně:

1. GS Elasen - zobu tobolky s vitamíny (občas zapomenu) ale výsledky samozřejmě ještě žádné.

2. Caca Rouge od Lush
Pro mé vlasy dlouhé pod polatky jsem po přečtení recenzí použila dvě kostičky, což akorát stačilo. Ale nastrouhat mi je příliš lehce nešlo (narozdíl od Bebe). Smíchala jsem je s vroucí vodou, citronovou šťávou a olivovým olejem. Misku se zelenou kašičkou jsem postavila nad hrnec s horkou vodou, aby se udržela stálá teplota. A začala v koupelně barvit. Přes celkem velkou šikovnost se mi podařilo zabahnit půl umyvadla i dlaždiček, ale šlo to umýt. Vlasy jsem po napatlání henou zabalila do fólie, igelitu a ještě čepice. Na hlavě jsem to vydržela mít asi tři hodiny. Smít bahínko ale moc nešlo, ve sprše jsem se o to pokoušela asi půl hodiny a vyplácala celou zásobu horké vody a půl lahvičky šampónu (druhý rozdíl od Bebe). Po vyfoukání (byla jsem zvědavá na barvu a tlačil mě čas - chystala jsem se na první zámecký ples v rekonstruovaném sále jižního křídla) jsem byla hoooodně vyděšená. Pod umělým osvětlením jsem měla vlasy zářivě pomerančově oranžové! Přispěla k tomu i oranžová pokožka hlavy pod vlasy, dvoucentimetrové odrosty mých středně hnědých vlasů a vyšisované chmíří kolem spánků. Zbytek délky vlasů měl hnědo-červeno-měděnou barvu. Na sluníčku s hodně výraznými odlesky.

Po dvou týdnech jsem se odhodlala k dalšímu henovému dýchanku. Chtěla jsem docílit výraznější a tmavší barvy. Postup byl stejný (jen jsem kostičky strouhala na hrubo a mělo to sejný efekt). Tentokrát jsem více spokojená (foto č. 1 - umělé osvětlení, foto č. 2 venkovní světlo - zataženo, foto č. 3 - na slunci) a až se mi za dva dny podaří umýt oranžovou barvu z pokožky hlavy, tak to bude ono. Vlasy jsou opravdu na dotek i na pohled zdravé, hladké, pevné a lesklé. K umytí jsem použila šampón od Alverde pro barvené vlasy a avokádovou masku.

3. běhání - byla jsem dvakrát. Což je vlastně jako kdybych nebyla vůbec. Zkusim si vzít boty a oblečení na běhání do práce a hned po ránu zkusit běhat v parku pod zámekm. Největším úskalím pro mě bude vstávání, už takto vstávám v 6.00 abych byla mezi 6.30-7.00 v práci. Takže jezdit ještě o půl hodiny dřív, abych si stihla zaběhat bude zkouška odhodlání.Ale ta romantika...nikde nikdo, raní chlad, orosená tráva...
Sportovní skóre za poslední 2 týdny:
běh: 0 km

plavání: 2 km  (s letními teplotami okupují bazen hordy rodinek s dětmi, užvaňené puberťačky a hlavně důchodkyně s igelitem na hlavě, které snad ani neumí plavat a tak nezbývá čekat, než otevřou i plavecký bazén)

kolo: cca 300 km (Po-Pá 15 km do práce a z práce, sobota - na zmrzlinový pohár do Bad Schandau - 55km, neděle - vlakem do Bohušovic nad Ohří - Terezín, Litoměřice, Ústí nad Labem, Děčín - 68km, úterý z České Lípy na Máchovo jezero a zpět - prvomájová romantika)

2 komentáře:

  1. Jééé, Elli to mě štve, že ti to šlo blbě strouhat a tak. Sem měla právě přesně opačnou zkušenost.
    Jinak další postřehy psala i Trb: http://denjekrasny.blogspot.com/2011/03/henna-tak-takhle-si-to-barvim-ja.html
    A náhodou mě se ta tvoje barva na vlasech velice líbí! :-)
    A ty důchodkyně mě fakt pobavily :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle na těch fotkách se mi to taky líbí, ale venku se člověk moc v zrcadle nevidí. Ale vždy, když jsem na sebe rozsvítila světlo v koupelně jsem měla auru jak z pomeranče. A hlavně tohle jsou fotky z druhého barvení. I můj přítel si hned všiml, že to mám tmavší. Dá se říct, že jsem spokojená. Uvidim, jak půjde dobarvovat jen odrosty. Dočetla jsem se, že při každém použití heny dochází k celkovému ztmavnutí a to bych nerada.

    No jo... to určitě znáš taky...obstarožní tetky s fialovýma vlasama a květovanym igelitem...

    OdpovědětVymazat