18. 5. 2012

Wishlist aneb musthave

wishlist je seznam toho, co bych si přála, co mě někde zaujalo, co zrovna frčí, ale zas tak moc to nepotřebuju

naopak

musthave je seznam základních kousků, které mi v šatníku chybí a které bych si časem (až bude peněženka štědrá) ráda pořídila. Jsou to klasické kousky jež se budou nosit ještě léta.

Položky budu přidávat průběžně. Stejně tak informaci, kterou věc jsem si už ze seznamu pořídila.
....není ta angličtina krásná?  

5 komentářů:

  1. Zvu tě na moji giveaway! :) http://fashioncosmetics1.blogspot.com/2012/05/1-velka-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se Musthave i wishlist často plete dohroady. Mám většinou pocit, že potřebuju nutně obojí:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se toho taky trochu bojím a proto jsem nakonec udělala jen jednu stránku, kde možná bude jeden, možná dva seznámy.

    OdpovědětVymazat
  4. hezky blog!!:)
    sleduji!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, já na ten tvůj taky koukám :) Jen by mě zajímalo víc reálií...jako co v Sieně děláš (nebo v Miláně), jak to vypadá se stěhováním (psalas, že hledáte byt) a taky nějaké fotečky z venku, z města :)

      Vymazat