16. 5. 2012

Vysoké podpatky a Praha

Miluju boty s vysokým podpatkem. Ale držím se při zemi a kolem deseti cm mi stačí. Nedávno jsem se zamilovala na první pohled a první vyzkoušení do botiček od Bati.
(Já vůbec mám Baťu ráda a překvapuje mě, že u českých blogerek se málokdy objevují. Což nechápu. Jsou kožený a po slevě (což mám skoro všechny) se dají koupit opravdu za pakatel.)

Když jedu do Prahy (jako tento pátek), tak se samozřejmě chci vyfiknout a ukázat, že já tedy z žádnýho maloměsta nepocházim. No jo, ono se to lehce řekne.....ale kdo vydrží celý den běhat po pražských ulicích (dlažbě z valounků, z kostek, zámecká dlažba, tramvajové koleje)ve vysokých lodičkách a stihnout několik výstav, nákupy, návštěvu alespoň dvou kavárnách či restaurací, farmářské trhy, procházku napříč historickým centrem (chtě nechtě), či jiný výlet do okolí (Petřín, Vyšehrad). Takže po hodině, maximálně po dvou úpím boletí.
A teď mi poraďte. Jak to všechny ty krasotinky, co vystavují fotky svých vystylovaných outfitů a culý se na nás z různých částí Prahy, dělají? Jak to děláte vy?


V pátek mě čeká další ofiko akce na Rakouské ambasádě. Před tím musím ještě absolvovat pobyt v práci (od půl sedmé), cestu vlakem do Prahy, návštěvu literárního veletrhu, kavárnu (to rozhodně), snad nákupy (mám dlouhatánský seznam) a ještě vypadat od osmi večer na úrovni? Perfektně učesaná, nalíčená, neutahaná, nezmačkaná (šaty) a bez bolavých nohou a cestovatelského batohu.

A teď babo raď!
Moje soukromá bába (alias babička Magdaléna) mě moc neuklidnila. Z vyprávění, jak po celém dni pobíhání po Praze si sundavala boty, aby na nádraží vůbec došla, si příklad brát nechci.

6 komentářů:

  1. Elli občas ty holčiny podezřívám, že tajně nosí v kabelce skládací balerínky a vždycky se do nich přezujou hned po focení na blog :-D
    Jinak obdivuju každého, kdo obuje vysoké podpatky a nezabije se v nich. I když strach z výšek nemám, tak na podpatky jsem odvahu zatím moc nenašla. A kor ve městě to musí být na těch kostkách vyloženě o zdraví :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Balerínky jsou hezký a pohodlný, ale stejně mě nejvíc zaujmou klasické lodičky s kulatou špičkou (a pak taky sandálky). K šatům nebo sukni vypadají nejlíp. A já nosím šaty moc ráda! Řekla bych, že techniku chození na podpatkách mám už v krvi, ale vydržet celý den je stále problém :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Elli,
    abych byla upřímná, nejradši nosím conversky nebo oxfordky :-) a pokud si událost, na kterou se chystám, žádá lodičkovou klasiku, je ukryta v mém saténovém sáčku v kabelce ;-). Puchýřů a bolavých nohou jsem si užila v době svého největšího parádění dost...A ještě se musím přiznat, že mě na ulici vždycky víc zaujme holka v teniskách, plátěných kalhotách a saku se zajímavými šperky, na který je vidět, že módu zvládá "levou zadní", ležérně a přirozeně, než dámy v podpatcích, na kterých se sotva udrží.
    To ale určitě není tvůj případ, mám takové tušení, že za tebou bych se otočila, i kdybys měla na sobě vysoké podpatky už 20 hodin v kuse, ale přesto ty skládací balerínky můžou být aspoň malým kompromisem ;-).
    Krásný den přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Takový kompliment... :) To co popisuješ se mi líbí na ostatních, ale já se v keckách a ležérní eleganci v kalhotách moc necítím. Nějak to neni ono. Dávám přednost ženskosti padesátých let - vypasované šaty, áčkové sukně, kabátky, korzetové šaty a podpatky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja taky nedam dopustit na boty od Bati a vlastnim jich hojne. Kdyz jsem jeste bydlela v CR koupila jsem alespon jedny za sezonu, protoze ceny ma Bata skvele e kvalitu velmi dobrou. V Italii je Bata taky hodne popularni....samozrejme tady nikdo nevi, ze se jedna o ceskou znacku. Ale Batovky jsou tady drazsi a kolekce se mi nelibi tolik jako ty ceske... I tak mam dva pary bot i od "italskeho" Bati:)
    A na tvuj vecirek radim elegantni baleriny.... Abys nedopadla jako tvoje babca:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem dneska koukala u tebe, že máme jedny baťovky stejný :)
      Na pobíhání po Praze jsem vzala kožený balerínky od Bati a na Hradčanech se přezula do černých lodiček. Klasika je klasika. A i tak jsem byla asi jediná (kromě paní velvislancové) kdo si dal na oblečení a celkovém vzhledu záležet. Svět je plný barbarů!

      Vymazat