16. 4. 2012

Testování/Testing

Na základě zkušeností Bebe, Vanilky a Rendy se pouštím do testování kosmetických produktů a své vůle.

1. Užívání GS Eladen - vitamíny na vlasy a nehty, které zkoušela a doporučovala Rendy. Přinesla jsem si právě zakoupený balíček z lékárny - výhodné balení 60+10 kapslí a regenerační krém od Manufaktury s vřídelní solí a vůní hrušky a medu. (Ten jsem zkusila hned: krásně voní, ručky mám jemné a hebké. Konzistence tak akorát, ani vodová ani hutná. Na stránkách Manufaktury jsem ale zrovna tento krém nenašla.)





2. Zároveň si na vlasy napatlám barvu a výživnou masku v jednom: Henu od Lush - odstín Rouge

3. A to nejnáročnější, k čemu mě inspirovala Vanilka - začnu pravidelně běhat. Jisté pokusy jsem už absolvovala loni v létě. Ale vzhledem k zásadním změnám v mém životě (stěhovaní, konec studentského života) jsem nedotáhla toto předsevzetí do konce. Letos mě hned z jara nadchla kniha Born to Run (jejíž recenzi najdete právě u Vanilky) a tak překypuji nadšením vyběhnout do přírody.

Tréninkový plán: Ideálně obden, maximálně každý třetí den vyrazit na 30-60 minut ven. Taktika: Indiánský běh. Doprovod: pes Max (co kdybych v lese potkala divočáky)

6 komentářů:

  1. Tak ať ti to testování dobře začne, Ello :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě si dopřeju detox a samo vzdělávání a v létě ze mě bude nový člověk :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ó, velké plány...
    Já taky tuhle začla běhat... každý den nebo obden, 15-30 minut a je to super pocit, když doběhneš. Jenomže teď mám chcípa, takže o běhání nemůže být ani řeč a ono když z toho člověk vypadne, tak už se mu pak moc nechce zase začínat od píky (protože ty začátky jsou vždycky nejhorší...)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě, začátky jsou to nejhorší a pár mých sportovních pokusů ztroskotalo v této fázi. A přitom loni, po třech týdnech už to bylo na dobré cestě.:(
    Zatim jsem byla dvakrát - v pátek a v pondělí. Vychází mi to na hodinu, protože nejdřív musím vystoupat do kopců, než se dotanu na relativní rovinku. Ale beru to tak, že se aspoň cestou zahřeju :)
    Jinak jezdím do práce na kole a o víkendu většinou na cyklo tůru, takže pohybu ke zlepšení kondice je dost.

    OdpovědětVymazat
  5. Elli, tak ať si běhání zamiluješ. Těším se na průběžné reportáže...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatim aspoň ve zkratce pro Lucii: Běhat jsem byla v pátek a v pondělí, spojila jsem to s venčením našeho většíno psa Maxe, což je takový hrubosrstý flekatý punker. Bohužel kolem nic po rovince nevede, abych si jen tak na půl hodinky s klídkem zaběhala. Pokud bych tedy nechtěla běžet po hlavní silnici a mávat na kamiony. Jinak je to všechno nejdřív hodně do kopce, sem tam nějaká stezka a zase hooodně do kopce. Ve výsledku to pod hodinu nevyjde. A jde to ztěžka. Poprvé jsem musela rozběhat makové a tvarohové buchty od babičky k odpolednímu čaji (sněděné dvě hodiny před) a po druhé mě zase hrozně píchalo pod pravým žebrem. Spíš se to zatím podobá snaze doběhnout bez ztráty dechu či zvracení támhle za tu zatáčku a po chvilce chůze se zase rozběhnout. Nic ladného a povznášejícího to neni :( Bohužel.

      A pak jsem chtěla jít v úterý nebo ve středu. Ále, velké ALE.... v úterý jsem přišla z práce, na což čekala moje fenečka a hned se dala do díla.....konečný počet, 4 černé myšičky. Takže když teď nejsem v práci, tak chodím kolem, kontroluju jestli papají, jestli jim neni zima, jestli se byla mimina vyvenčit a najíst,..... :D

      Vymazat