3. 4. 2012

Sdílení

Dneska se rozepíšu trochu víc a krátce se zamyslím o sdílení prostřednictvím internetu. Konkrétně mezi blogy, které sleduji. Kolikrát se mi stalo, že zajímavý článek, fotografii či recept, si mohu prostudovat několikrát. U samotné autorky (či autora) a pak u spřátelených blogerek, které jej převezmou. Má to několik výhod. Příspěvek je natolik zajímavý, že stál někomu za sdílení a za upozornění na něj. A nemusíte ho tvořit, stylizovat, fotit, trávit čas jeho publiováním. Je to snadná práce.
S ohromným množstvím příspěvků, které se objevují každých pár minut na tisících až miliónech blogů se není čemu divit. Být pokaždé originální a zajímavý je v dnešním virtuálním a globalizovaným světě čím dál tím těžší.
Začala jsem to dělat taky. Budu vlákat odkazy na ostatní, protože i já, několikrát za den stihnu projet jejich obsah a pokaždé mě něco zaujme. Proč se tedy nepodělit dál.



Zítra se chystám do Prahy na předávání cen Magnesia Litera, z čehož slibuji článek!
(několik dní řeším problém: co na sebe? Sestra odkojená Sexem ve městě mi doporučila si zajít něco koupit..... snadné řešení. Hlásí se nějaký sponzor?)
A taky z následujícího dne v Praze, na který jsem si připravila bohatý program. Výstavy a jídlo, jak jinak :)

3 komentáře:

  1. Svět je malý a internet vlastně taky. Tak proč ho ještě víc nepropojit odkazy navzájem :o)
    Na článek se těším! Hlavně zase na nějaké hezké fotky!
    A co na sebe? No... asi jsem ta poslední, kdo by mohl radit - denně stojím před stejným dilema a pokaždé to skončí oblíbenými pár kousky... které by asi neprošly na takovou akci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Právě, to co jsem měla připravené mi v posledních dnech přišlo málo slavnostní. Nevím, jaký je tam předepsaný dress-code. Na vstupenkách to nestojí. A tak jsem o původně zamýšlených koktejlkách po kolena začla pochybovat. V dlouhých šatech zas takový výběr nemám.:-/ Hlavně jsem to očividně podcenila a nechala to na poslední chvíli.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Ello,

    máš svatou pravdu. Čas od času taky něco nasdílím, ne nic pravidelně, ale takové ty milované články milovaných blogerů určitě:-)

    OdpovědětVymazat