23. 4. 2012

Inspiration


Zdravá snídaně nad kterou se mi sbíhají sliny. Asi poběžím sehnat avokádo a dnes bude zelená večeře.


Úžasné svatební šaty od Jenny Packham, takové bych si nechala líbit. Doporučuji navšívit odkaz s fotogalerií celé svatby a hlavně s detaily šatů.


Jarní pastelová psaníčka z kůže Etsy


6 komentářů:

  1. Milá inspirace, Elli :-)
    Takové šaty bych si taky uměla představit... navíc v růůůůžovééé! Nádhera.
    Jo a avokádo jsem dnes v obchodě bohužel potkala jen tvrdé zelené. Takže by z toho dnes asi nic nebylo. Tož příště :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám několik zaručených tipů, kde bych ho měla sehnat. Akorát u toho asi sjezdim (chvála kolu) celé město. Vietnamskou zeleninu už nestihnu, protože jdu po práci plavat. Než pomažu domu za štěňátkama, tak zkusím Albert - mívají dvojbalení avokáda a manga Ready to eat. Kterému dáváš přednost, zelenému nebo černému?

      Vymazat
  2. Milá Elli,
    mě jsi zase navnadila na to jídlo. Já miluju avokádo na chleba (ale musí to bejt fakt dobrej chleba a fakt měkoučký avokádo) se špetkou soli, pepře a citronem. Výborné. A ještě jsem slyšela, jak je to úžasně zdravé na vlasy a nehty. Jen to není úplně dietní záležitost...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky avokádo miluju! Nejvíc v kombinaci s rajčaty + mozzarela (olivovy olej, bazalka, pepř) jako rozložený salát na talíři. Nebo pomazánku na chleba - rozmačkané avokádo, červená cibulka na jemnbo, rajčata na kostičky, citronova šťáva, olej, sůl, pepř... nejlepší na opečenou bílou bagetu (ciabatu) potřenou lehounce česnekem. Můj letní pokrm - k obědu, večeři nebo svačině.
      A dietu si radši schovám na rafinované cukry a chemii :D

      Vymazat
  3. Tahle tvoje inspirace mě úplně rozvrtěla na židli nedočkavostí, až si pořídím to úžasné psaníčko Etsy a zakousnu se do něčeho dobrého avokádového ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zakousnu už večer, zrají my doma tři plody a myslím, že budou tak akorát. No a to psaníčko... já bych za mořem nakupovala, až by se mi za kreditkou prášilo!

      Vymazat