15. 4. 2012

Dlouhé vlasy

Protože mám dlouhé a rovné vlasy, snažim  se svůj vzhled obměnovat prostřednictvím drdolů a zaplétáním. Nepříliš často je nosím jen tak rozpuštěné, vadí mi že mi lezou do očí, motají se do zipu u bundy, nebo si je přiskřípnu pod ucho kabelky. A nedej bože, že mám zároveň namalovanou pusu! Nejhorší je samozřejmě lesk, ale i rtěnka dokáže hned život znepříjemnit. Stačí vyjít ven, zafouká větřík a co pět vteřin si odhrnuju přilepené vlasy z pusu.
Proto mě zajímjí všechny možné návody, jak vlasy upravit - sepnout a spoutat. V určité fázy jsem zjistila, že mám vlasy až moc dlouhé (přitom jen někam pod lopatky) na vytvoření některých účesů.

pár mých nejoblíbenějších návodů na drdoly




Tyto dva se mi velmi líbí, ale to jsou právě ty případy, na který mám už vlasy moc dlouhé:

A jedno pěkné video na královskou korunu z vlasů


2 komentáře:

  1. Jáj, mockrát díky za odkazy... Jsem šťastná jak blecha, že mám konečně dostatečně dlouhé vlasy na podobné drdoloidní záležitosti (páč tenkrát s mikádem jsem si udělala sotva culíček :D )

    OdpovědětVymazat
  2. Neni zač, snad se ti drdoly podaří! Ne vždy to dopadne tak úspěšně jako na obrázku :(

    OdpovědětVymazat