10. 2. 2011

Closet detox

      S prvními slunečnými dny a s ubývajícím sněhem (ano, stále ještě máme sníh na zahradě) přichází i čas na detox. A to nejen organismu, ale i mého šatníku. Letos je to podpořeno  plánovaným letním stěhováním z rodinného domu do bytu. Kde ten byt bude a jak velký je ještě ve hvězdách....

Nevím, jestli to znáte (ale určitě ano), ale vlastním pár hezkých a nových kousků oblečení, které jsem skoro/vůbec nenosila. Jsou to ty trika/šaty/kalhoty nad kterými jsem v obchodě váhala. A ty jen zabírají místo ve skříni. Pečlivě jsem pro třídila letní i zimní garderóbu a bez milosti se zbavovala těchto kousků (a samozřejmě malých, velkých, obnošeních...) podle pravidla: Pokud jsem je neměla za rok ani jednou na sobě, tak jdou. A teď mám ohromný prádelní koš plný a nevím co s tím. Pár skutečně nových a nenošeních kousků jsem dala na Aukro.cz a zbytek zkusím rozdat po kamarádkách. Second-handy dnes již nic nevykupujou (dala bych to i zadarmo), takže zbytek zkusím udat u Armády spásy (pokud ještě existují :-))

        With first touch of spring and waning snow (yes, we still have snow on our garden) is time for detox. Not only body detox but for my closet detox too. Another reason is preparing for moving from our family house to the flat this summer.
I don´t know, if you know it (propably yes) but I have some clothes, which I never wear. I wasn´t sure of buying these skirt/trousers/dress and they are hanging in my closet and occupy place. I sorted them by slogan: If I don´t wear them for one year, they must go. So, for now I have big bascetful of anwearing clothes and I don´t know what to do with it. Some really new one I try to sell by Aukro.cz and some of them I´ve already gave to my friends. But what the rest? Second-hands don´t take anythings on these days. I propably try the Salvation Army, if they exist in Czech Republic.

Žádné komentáře:

Okomentovat